Støtt oss

Med din støtte styrker du vårt arbeid for en bedre fremtid for alle med blødersykdom.

Bli medlem

Som medlem er du en viktig støttespiller i arbeidet med blødersykdommer, og gir oss mulighet til å jobbe videre for blødersaken. Du trenger ikke selv ha blødersykdom for å bli medlem.

Les mer og bli medlem

Vipps en gave

Støtt vårt viktige arbeid gjennom å gi en pengegave av valgfri størrelse til foreningen. Åpne Vipps, og trykk på «Send». Søk opp «Foreningen for blødere i Norge» eller skriv nummer 708776. Skriv inn valgfritt beløp, og følg instruksjonene i appen.

Vipps: #708776

Overfør en pengegave

For å overfør en pengegave, sett inn et valgfritt beløp på kontonummer 2240.60.58232. Husk å merke betalingen med «Gave».

Facebook-donasjon

Ønsker du å starte en Facebook-donasjon til inntekt for foreningen kan du enkelt gjøre dette på Facebook. Gå inn på lenken under og finn ut hvordan du kan starte din innsamling.

Les hvordan du starter en Facebook-donasjon her

Vil du kontakte foreningen, gå til vår kontaktside